Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Poka¿ wszystkie komentarzeMoim zdaniem F 800 GS nie nadaje siê zupe³nie do turystki szosowej. Zwiedzi³em pó³ Europy na do¶æ nie nadaj±cym siê motocyklu jak CBR600RR :-) i gdy wsiad³em na jazdê próbn± F 800 GS po 60km mia³em do¶æ. Motocykl wibruje przy prêdko¶ciach >120km/h, a w±ska kanapa jest przyk³adem antyturystycznego siedziska. Natomiast wyobra¿am sobie, ¿e do jazd poza terenem utwardzonym bêdzie lepszy ni¿ GS1200. Waga, mo¿liowosæ do³ozenia dodatkowego zbiornika paliwa...nic tylko okuæ w dobre kostki, nie inwestowaæ w kufry a wziac torby wodoodporne, ktore tez zabezpiecza moto przy upadku i...w droge na wschod !!
Odpowiedzwibruje przy 120? na pewno na je¼dzie próbnej dali ci f 800 gs? co do siedziska to masz racjê ale je¿eli wzi±æ pod uwagê wystaj±ce cylindry boksera z 1200 to jak dla mnie GS 1200 odpada bo jednak nie czarujmy siê, jazda przeprawowa z tymi cylindrami to troche szaleñstwo
Odpowiedz